Wij hadden de eer om mee te werken aan het online marketing handboek Digital Hero van Vincent Gill met een User Experience case voor Tokyo.nl. Deze case is opgenomen in het boek tussen vele andere toffe cases van bekende merken zoals hieronder te lezen is in het persbericht. Het boek is nu te koop bij de lokale boekhandels maar ook via Bol.com. In het boek leer je alles over online marketing van start to end. Erg tof om te hebben meegewerkt aan z’n leerzaam boek voor iedereen.
Persbericht Digital Hero
Goed nieuws! Op 31 mei wordt het boek Digital Hero gelanceerd, het boek dat alle essentiële lessen uit het digitale vakgebied voor het eerst bundelt in één praktisch handboek.
De digitale industrie heeft in de afgelopen 20 jaar een enorme impact op ons dagelijkse leven en de economie gehad. Elke dag besteden we gemiddeld 2 uur aan social media, sinds kort zijn er meer webshops dan reguliere winkels, er wordt jaarlijks 3,5 miljard uitgegeven aan digitale reclame en de 4 waardevolste merken ter wereld zijn digitale bedrijven.
De honderdduizenden professionals die in Nederland en België in de digitale industrie werken en deze ontwikkelingen mogelijk maken, zijn actief in verschillende disciplines ⎯ van strategie, data analytics, development en visual design tot digital advertising, contentmarketing en conversieoptimalisatie. Zij maken de websites, webshops, apps, games en digitale advertenties die we elke dag zien en gebruiken.
Voor al deze professionals is het belangrijk om het gehele traject te overzien, maar tot op heden moesten ze zelf de benodigde kennis uit talloze bronnen vergaren en in de juiste context plaatsen. Dankzij het boek Digital Hero zijn de 30 belangrijkste onderwerpen uit het digitale vakgebied nu op één plek verzameld!
Meer dan 40 experts, agencies en bekende merken hebben bijgedragen aan het boek. Het boek bevat inspirerende praktijkcases van merken als Red Bull, VanMoof, Miro, The Social Hub, Buienradar, Verve en Accenture Song. Hiermee is het een praktisch en compleet handboek voor specialisten, managers en studenten.
Over Vincent Gill
Bekijk ook zeker de website Digitalhero.cc van Vincent Gill.
Hoi Tokyo.nl
Er staat: ‘Het boek bevat inspirerende praktijkcases van merken als Red Bull, VanMoof, Miro, The Social Hub, Buienradar, Verve en Accenture Song.’ Ik weet niet of VanMoof momenteel nog als een goed voorbeeld gezien kan worden.
Denk dat VanMoof een prachtig verhaal is vanuit een Marketing perspectief. Dat ze uiteindelijk de financiën niet rond hebben kunnen werken is jammer inderdaad.